reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Jendruš

Peter Jendruš

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Syn, brat, otec, manžel, priateľ i kolega. Bežný človek a svetový občan, avšak Slovák, so svojimi osobitými názormi na všetky aspekty života. O ne sa budem s vami deliť a vnímať vaše reakcie. Labužník a gurmán v každej oblasti ľudského bytia. Pohoďák. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Vážnosť nášho autogramu

Peter Jendruš

Vážnosť nášho autogramu

Denne sa pod niečo, alebo niekde, podpisujeme. Denne niečo svojim autogramom autorizujeme. Autogramom robíme oficiálnym svoj manželský, či partnerský vzťah, rovnako ako ho autogramom rušíme pri rozvode. Ak by som bol detailista, svojim autogramom vovádzame do života pri narodení, ale žiaľ aj z neho vyvádzame po úmrtí, svojich najbližších príbuzných a oni nás.

  • 9. okt 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 469x
  • 1
Slovenčina moja rodná - Vďaka

Peter Jendruš

Slovenčina moja rodná - Vďaka

Som človek vďačný. Som vďačný Bohu a mojim rodičom za život. Mojej manželke Helenke som vďačný za lásku, pohodu a pokoj vládnuci v našej domácnosti, ale aj za veľa ďalších vecí a zážitkov v mojom živote. Atď., atp..

  • 8. okt 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 422x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu